
AC Horsens er tilbage i 3F Superligaen.
Horsens-målmand Matej Delac har været i klubben siden 2018, og for ham betyder oprykningen fra Betinia Ligaen alt.
Det fortæller han til Viaplay efter 1-0-sejren over Kolding, som sikrede oprykningen til landets bedste række.
- Det betyder alt.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Jeg er overvældet af følelser. Vi har gjort det igen. Jeg er meget stolt af gruppen. De er fantastiske, siger han til Viaplay.
Efter tre års fravær fra landets bedste række er Den Gule Fare igen at finde i Superligaen.
Se stillingen i Betinia Liga her.

Gør VM endnu sjovere
Få ekstra spænding i hver eneste VM-kamp med dit eget managerhold. Sæt holdet inden torsdag d. 11. juni kl. 21.00, og gør alt fra åbningskampen til finalen endnu sjovere at følge.
Udfordr venner, kollegaer og familie i jagten på håneretten. Når pointene tikker ind, bliver selv de sene gruppekampe umulige at slukke for.

AC Horsens
Betinia Liga





































