AC Horsens' skæbne bliver afgjort på søndag, hvor den gule fare kan rykke op i Superligaen.
Allerede nu ved klubben dog, at Mads Fenger, Alexander Ludwig og Roko Baturina ikke skal fortsætte uagtet resultatet.
På klubbens Facebook-side skriver de, at alle tre er fortid efter den her sæson, når deres kontrakter udløber.
35-årige Fenger kom til AC Horsens i starten af 2025, men det er kun blevet til to kampe på grund af skader.
Artiklen fortsætter efter billedet

25-årige Roko Baturina nåede et år hos den gule fare. Indtil videre med fire mål.
Ludwig har allerede tidligere bekræftet, at han stopper hos Horsens.
Læs mere om det her.

Gør VM endnu sjovere
Få ekstra spænding i hver eneste VM-kamp med dit eget managerhold. Sæt holdet inden torsdag d. 11. juni kl. 21.00, og gør alt fra åbningskampen til finalen endnu sjovere at følge.
Udfordr venner, kollegaer og familie i jagten på håneretten. Når pointene tikker ind, bliver selv de sene gruppekampe umulige at slukke for.

AC Horsens
Betinia Liga





































