2026-05-29 11:29:37

Trio forlader AC Horsens

Mads Fenger, Alexander Ludwig og Roko Baturina forlader alle AC Horsens. 

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce
Artiklen fortsætter efter indholdet

1. div - 32. runde

FT

ACH

1 - 0

KIF

AC Horsens' skæbne bliver afgjort på søndag, hvor den gule fare kan rykke op i Superligaen. 

Allerede nu ved klubben dog, at Mads Fenger, Alexander Ludwig og Roko Baturina ikke skal fortsætte uagtet resultatet. 

På klubbens Facebook-side skriver de, at alle tre er fortid efter den her sæson, når deres kontrakter udløber. 

35-årige Fenger kom til AC Horsens i starten af 2025, men det er kun blevet til to kampe på grund af skader. 

Artiklen fortsætter efter billedet

Betinia Liga -Trio forlader AC Horsens
Foto: Claus Fisker/Ritzau Scanpix

25-årige Roko Baturina nåede et år hos den gule fare. Indtil videre med fire mål. 

Ludwig har allerede tidligere bekræftet, at han stopper hos Horsens. 

Læs mere om det her

VM2026

Gør VM endnu sjovere

Få ekstra spænding i hver eneste VM-kamp med dit eget managerhold. Sæt holdet inden torsdag d. 11. juni kl. 21.00, og gør alt fra åbningskampen til finalen endnu sjovere at følge.  

Udfordr venner, kollegaer og familie i jagten på håneretten. Når pointene tikker ind, bliver selv de sene gruppekampe umulige at slukke for.

Artiklen fortsætter efter indholdet

1. div - 32. runde

FT

ACH

1 - 0

KIF

Annonce

Del dine tanker...

Vi vil gerne høre din mening! Del dine synspunkter med os og de andre bold-læsere og bliv en del af debatten.

Start debatten
Annonce