2026-06-24 11:20:00

Brøndby forlænger med stortalent

Offensivspilleren Emil Morgan fortsætter på Brøndbys U19-mandskab i den kommende sæson.

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce
Artiklen fortsætter efter indholdet

Træningskampe - 1. runde

søndag 28. jun

BIF

vs

HIF

Emil Morgans fremtid er på Vestegnen.

Ifølge Bolds oplysninger bliver aftalen mellem parterne snart forlænget, så han mindst fortsætter i Brøndby frem til sommeren 2027.

Han kom til sidste sommer fra Helsingør og har optrådt på Brøndbys U19-mandskab i den netop afsluttede sæson.

Nu venter en langt større hovedrolle på Vestegnen for den 18-årige offensivspiller, der er en typisk 10’er med høj spilintelligens og kreativ med bolden.

Artiklen fortsætter efter billedet

Brøndby IF -Brøndby forlænger med stortalent
Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

Emil Morgan har – på trods af den unge alder – haft lidt af en kometkarriere.

Han debuterede for Helsingør i 2. division i en alder af blot 16 år. Det skete efter en sæson på U17-holdet, hvor han scorede 30 mål.

Nu kan han se frem til udfordringen på Brøndbys U-19 mandskab, der sluttede sidste sæson på en skuffende ottendeplads. 

FC København vandt det danske mesterskab i U19-ligaen, hvor FC Nordsjælland sluttede på andenpladsen.

Artiklen fortsætter efter indholdet

Træningskampe - 1. runde

søndag 28. jun

BIF

vs

HIF

Annonce

1 kommentar

Se kommentarer
Annonce