Steve Cooper har fået, hvad han har peget på i januar.
Seks nye spillere er kommet til. Flere af dem med et flot cv og med store adresser i bagagen.
Men intet har hidtil fungeret på Vestegnen.
Det er usammenhængende, det er kedeligt, det er uinspirerende og frem for alt er det totalt ufarligt, hvad Brøndby leverer for tiden.
Nul mål i tre forårskampe. 270 minutter uden scoringer.
Artiklen fortsætter efter billedet

90 minutter mod Sønderjyske, hvor Brøndby reelt ikke producerede ét eneste farligt forsøg.
Krisetegnene er tydelige at spore, når man ser på det manglende slutprodukt udefra.
Lige nu ser det sort ud på Vestegnen, fordi den store januar-satsning lignede, at Brøndby ville lege med i forårs-toppen.
Nu bliver det i stedet en kamp for at forsvare tredjepladsen. Og det kan blive mere end svært med stærke mandskaber omkring dem.
- Bare giv mig skylden for, hvor vi er. Jeg tager gerne ansvaret. Men jeg er sikker på, at det nok skal blive godt, når vi kommer derhen, hvor vi skal være, siger Steve Cooper.
Brøndbys engelske træner tager ikke selv kriseordet i sin mund, men han vedkender, at det ikke er for opløftende for tiden.

- Jeg har en stærk tro på det her hold. Vi har lavet mange store forandringer. Ikke kun på banen, men jeg er rolig og sikker på, at det har været det bedste for Brøndby, siger Steve Cooper og slår fast:
- Jeg medgiver, at det ikke ser sådan ud lige nu, men den investering vi har foretaget, er for fremtiden.
- Havde vi ikke vist den vilje til at investere og forandre, kan klubben ikke bevæge sig på det niveau, vi gerne ser, vi skal være på. Brøndby er en klub, der er for stor til middelmådighed, pointerer Steve Cooper.

Make VM Great Again: Reportage fra Karrusellen & Live fra Miami!
Drømmeklubben | Afsnit 5Anders og Victor har været på natligt besøg på Karrusellen til en solid omgang hatewatch af Sverige - side om side med en stor flok skønne Japanere.
Læs mere
Brøndby IF
3F Superliga



































