Det er ikke nogen hemmelighed, at FC København har gang i en rigtigt skidt Superliga-sæson.
De forsvarende danske mestre missede for første gang top-6, og det gør naturligvis ondt på alle hos løverne.
En af dem er William Clem, som onsdag var til rådighed for pressen.
Den her Superliga-sæson har været hård for jer. Har den gjort noget for selvforståelsen, sådan som du ser det?
- Ja, det synes jeg, den skal have.
- På den måde at vi ikke kan bruge det til noget, at vi vandt the double sidste år, når vi har været så elendige i år.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Så på den måde har vi skulle acceptere, at vi måske ikke er lige så gode, som vi var for et års tid siden.
- Så det tænker jeg, den har, fortæller han til Bold og de øvrige medier.
Clem lægger heller ikke fingre i mellem, når han bliver spurgt, hvordan han har det med, at resten af sæsonen står på nedrykningsspillet.
- Jeg har det ikke så godt med det.
- Jeg tænker ikke, at nogle af os havde forventet det eller nogensinde tænkt, at det var en mulighed.
- Men nu står vi her, og det er sådan, det er. Vi er selv skyld i det, og nu skal vi blive nummer syv.
FCK er aktuelt nummer syv, og de starter slutspillet med en udekamp mod OB på søndag.

Make VM Great Again - Jacob Taarnhøj Gæster Studiet!
Drømmeklubben | Afsnit 4Har du nogensinde været så ked af det, at du er gået på A-Bar? Ved Infantino, hvem Messi er? Giver hydration breaks egentlig flere mål?
Læs mere
FC København
3F Superliga



































