Frankrig rundede søndag aften VM-kvalifikationen.
Det gjorde de med en 3-1-sejr ude mod Aserbajdsjan, hvor det dog var uden at sprudle.
Efter opgøret fortalte Warren Zaire-Emery, at det var en svær kamp at spille, da franskmændene reelt set intet havde at spille for.
- Vi fik arbejdet gjort. Det er hårdt, når man ved, at man allerede har kvalificeret sig, men vi er det franske landshold, vi skal vinde hver kamp og vise vores bedste, siger midtbanespilleren til L'Equipe, og fortsætter.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Vi har værdier at repræsentere, og jeg synes, vi gjorde det godt ved at vinde denne kamp.
Den 19-årige PSG-spiller spillede alle 90 minutter i opgøret.
Han er noteret for ni landskampe for Frankrig.

Make VM Great Again: Reportage fra Karrusellen & Live fra Miami!
Drømmeklubben | Afsnit 5Anders og Victor har været på natligt besøg på Karrusellen til en solid omgang hatewatch af Sverige - side om side med en stor flok skønne Japanere.
Læs mere
Frankrig
VM kval. UEFA


































