HB Køge styrker målmandspositionen.
Mandag har mandskabet fra Betinia Ligaen offentliggjort Casper Mols som nyt ansigt i truppen.
Den 24-årige målmand vender hjem til Danmark efter et ophold i USA på universitetsholdene UK Wildcats og Virginia Cavaliers.
Artiklen fortsætter efter billedet

Mols har underskrevet en toårig aftale, oplyser HB Køge.
- Jeg har valgt HB Køge, fordi det er en rigtig god mulighed for mig på et højt niveau. Menneskerne i klubben er fantastiske, og de har stor tiltro til mine kompetencer. Jeg håber at kunne betale den tillid tilbage på banen og være med til at bringe klubben så langt som muligt, udtaler hovedpersonen på klubbens hjemmeside.
Casper Mols har en fortid hos Sønderjyske og tyske SC Weiche 08.

HB Køge
Betinia Liga






























