2026-06-22 19:21:36

HB Køge henter målmand hjem fra USA

HB Køge har skrevet en toårig aftale med målmanden Casper Mols, som vender hjem til Danmark efter et ophold i USA. 

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce

HB Køge styrker målmandspositionen. 

Mandag har mandskabet fra Betinia Ligaen offentliggjort Casper Mols som nyt ansigt i truppen. 

Den 24-årige målmand vender hjem til Danmark efter et ophold i USA på universitetsholdene UK Wildcats og Virginia Cavaliers. 

Artiklen fortsætter efter billedet

Betinia Liga -HB Køge henter målmand hjem fra USA
Foto: HB Køge

Mols har underskrevet en toårig aftale, oplyser HB Køge. 

- Jeg har valgt HB Køge, fordi det er en rigtig god mulighed for mig på et højt niveau. Menneskerne i klubben er fantastiske, og de har stor tiltro til mine kompetencer. Jeg håber at kunne betale den tillid tilbage på banen og være med til at bringe klubben så langt som muligt, udtaler hovedpersonen på klubbens hjemmeside. 

Casper Mols har en fortid hos Sønderjyske og tyske SC Weiche 08.

Annonce
Annonce

Del dine tanker...

Vi vil gerne høre din mening! Del dine synspunkter med os og de andre bold-læsere og bliv en del af debatten.

Start debatten
Annonce