Hakim Sulemana forlader Hillerød ved udgangen af juni.
Betinia Liga-klubben ville gerne have vekslet lejeaftalen til en permanent aftale, men det lykkedes ikke at nå til enighed med den 21-årige kantspiller om foranstaltningerne.
Det oplyser Hillerød på sin hjemmeside.
- Når aftalen udløber ved udgangen af måneden, vender Hakim tilbage til Randers, da det ikke er lykkedes parterne at nå til enighed om en permanent aftale, lyder det i meddelelsen.
Detaljen om, at Sulemana vender retur til Randers er umiddelbart forkert, idet kronjyderne i slutningen af maj tog afsked med kantspilleren i en udmelding på Facebook.
Artiklen fortsætter efter billedet

Hvor om alting er, at Hakim Sulemana, der er lillebror til den tidligere FC Nordsjælland-stjerne Kamaldeen Sulemana, bliver en savnet skikkelse i Hillerød.
- Hakim har været en del af vores trup det seneste år, og specielt i slutspillet viste han, hvor stort et talent han besidder.
- Vi kommer til at savne Hakim i hverdagen og ønsker ham alt det bedste fremover, udtaler cheftræner Christian Lønstrup ifølge klubbens hjemmeside.
Hakim Sulemana nåede 19 kampe med to mål til følge for Slotsbyens hold.

Betinia Liga
Hillerød


































