Da Iran søndag mødte Belgien ved VM, var der igen buhråb fra lægterne under Irans nationalmelodi.
Irans anfører, Alireza Jahanbakhsh, sætter nu ord på buhråbene under hymnen, som han ikke lægger så meget i.
- Vi tager begge dele med. Jeg tror, der er gode dage og dårlige dage for alle hold, og som jeg har sagt før, spiller vi for alle iranere både i og uden for Iran, og uanset hvilken ideologi eller hvilke holdninger de har, siger Alireza Jahanbakhsh ifølge Mirror.
- Vi vil gøre dem glade, for jeg er sikker på, at de i sidste ende elsker landsholdet af hele deres hjerte, og vi respekterer dem alle.
Artiklen fortsætter efter billedet

- I øvrigt mener jeg, at vi skal respektere folk, uanset hvilke holdninger de har, og som jeg sagde, er det bedste, vi kan gøre, at spille fodbold, og forhåbentlig kan vi gøre det på den bedst mulige måde.
Iran spillede 0-0 mod Belgien og har fortsat mulighed for at avancere fra gruppespillet med to point for to kampe. I sidste runde venter Egypten.

Make VM Great Again: Genial VM-Energi med Ali Jassem
Drømmeklubben | Afsnit 3Hvad har Haalands mor at gøre med nordmandens vilde fysik? Er Ronaldo fyrre, fed og færdig? Er Pepe med hår egentlig bare en sød højskolelærer?
Læs mere
FIFA VM
Iran




































