




OB bøvler med det, når de skal møde Silkeborg IF.
Søndag tabte fynboerne på Jysk Park med 3-1 efter at have været foran.
Det markerede femte kamp i træk mellem de to mandskaber uden en OB-sejr.
Viljar Myhra synes dog ikke, at der er tale om et kompleks.
- Jeg synes, at vi har været lidt uheldige i de forrige opgør, da jeg synes, at vi har været gode. Vi har lukket lidt for nemme mål ind.
Artiklen fortsætter efter billedet

- I dag (søndag, red.) er det noget helt andet. Vi var ikke gode nok. Det skal vi finde ud af, men jeg synes, vi havde fortjent mere i de forrige kampe, siger OB-målmanden til Bold og den øvrige presse.
I søndagens kamp i nedrykningsspillet var det dog helt på plads, at OB led et nederlag.
- Det var en præstation, vi ikke kan være bekendte som hold. Alt, der skal kendetegne os, er vi langt fra, så det skal vi finde ud og komme stærkt tilbage i næste kampe.
OB ligger på andenpladsen i nedrykningsspillet. Ét point bag FC København.

Make VM Great Again: Genial VM-Energi med Ali Jassem
Drømmeklubben | Afsnit 3Hvad har Haalands mor at gøre med nordmandens vilde fysik? Er Ronaldo fyrre, fed og færdig? Er Pepe med hår egentlig bare en sød højskolelærer?
Læs mere

OB
3F Superliga



































