Nicolas Bürgy forlader OB til fordel for Thun i hjemlandet Schweiz.
OB bekræfter onsdag eftermiddag, at den 30-årige midtstopper til den schweiziske klub, der i sidste sæson tog fusen på alt og alle ved at vinde mesterskabet i landets bedste række som oprykker.
Bürgy understreger ifølge OB's pressemeddelelse, at det har været en svær beslutning at træffe.
- Det har været en meget hård og svær beslutning at forlade den her klub.
Jeg har elsket at være en del af OB, men nogle gange er hovedet ikke enig
med hjertet, siger Nicolas Bürgy og fortsætter.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Jeg vil sige en stor tak til alle i og omkring klubben. Især til fansene. I har
gjort den her tid meget speciel for mig. Fortsæt med at bringe al den energi
til Odense Stadion – det er det, der gør den her klub så speciel.
- Jeg ønsker klubben alt det bedste i fremtiden. Jeg ved, at der er så meget
kvalitet i den her trup, at de kan nå deres mål. Jeg vil helt sikkert komme
tilbage for et sidste farvel, afslutter forsvarsspilleren.
Thun oplyser, at Bürgy udstyres med en toårig kontrakt med optionen for yderligere en sæson.

Make VM Great Again - Jacob Taarnhøj Gæster Studiet!
Drømmeklubben | Afsnit 4Har du nogensinde været så ked af det, at du er gået på A-Bar? Ved Infantino, hvem Messi er? Giver hydration breaks egentlig flere mål?
Læs mere
OB
Thun
3F Superliga



































