2024-06-12 08:00:00

Forvandlet i FCK: Højlund forlod BIF som midtbanespiller

Rasmus Højlund tilbragte lige så mange år i Brøndby, som han gjorde hos rivalerne fra FCK i sin ungdomstid. Som 14-årig foretog landsholdsbomberen et direkte skifte klubberne imellem. Nu fortæller kilder, der var tæt på Højlund, hvordan det gik til.

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce

Kun med Bold+

- Det var godt for ham med et miljøskifte til FCK. Han var måske blevet sat lidt i bås i Brøndby i forhold til, hvilken type fodboldspiller, han skulle være. I FCK fik han lov til at være en ny Rasmus.

I 2018 indtog tre Højlund-brødre Østerbro.