FC København siger farvel til Aurélio Buta, Amir Richardson, Mathias Zanka Jørgensen og anfører Viktor Claesson efter sæsonen.
Det skriver 3F Superliga-klubben fredag på sin hjemmeside.
Det var allerede kendt, at de to sidstnævnte ville forlade klubben, men med henblik på Aurélio Buta og Amir Richardson står det altså nu klart, at de heller ikke bliver i klubben.
Hos sidstnævnte havde FCK en købsoption, hvor de kunne købe ham fri af Fiorentina, men den har de altså ikke udløst.
Artiklen fortsætter efter billedet

Den 24-årige midtbanespillere fik blot fem kampe på førsteholdet.
29-årige Buta havde en kontrakt frem til denne sommer, som altså ikke bliver forlænget.
Højrebacken, der blev hentet sent i vinterens transfervindue, nåede 12 førsteholdskampe for københavnerne. Senest startede han inde i pokalfinalen.

Make VM Great Again - Jacob Taarnhøj Gæster Studiet!
Drømmeklubben | Afsnit 4Har du nogensinde været så ked af det, at du er gået på A-Bar? Ved Infantino, hvem Messi er? Giver hydration breaks egentlig flere mål?
Læs mere
FC København
3F Superliga





































