Signe Vadgaard siger om tre ugers tid farvel til Viaplay.
Efter syv år har parterne valgt at gå hver til sit.
Det skriver hun selv på Instagram, hvor hun takker af med et længere opslag.
- Jeg har lige rundet 7 år hos Viaplay.
- Det er med længder den arbejdsplads, jeg har været på i længst tid, og jeg forlader den med hjertet fyldt op med gode oplevelser.
Artiklen fortsætter efter billedet

- For den her fodboldglade fynbo har det været en udsøgt fornøjelse at dække alt fra Premier League, Champions League og Superligaen til Kvinde- og Herrelandsholdet.
- Det er altid vemodigt, når noget, man har været glad for, slutter – men det føles som det rigtige tidspunkt at kaste min energi efter nye projekter. Derfor skilles Viaplay og jeg med den største gensidige respekt og et tak for nu.
- Jeg er stadig at finde på skærmen frem til afslutningen på Premier League-sæsonen – sidste udsendelse bliver 24. maj, skriver hun.
Den erfarne TV-vært slutter opslaget, som du kan se herunder, af med at sige, at hun endnu ikke ved, hvad fremtiden bringer.

Make VM Great Again: Reportage fra Karrusellen & Live fra Miami!
Drømmeklubben | Afsnit 5Anders og Victor har været på natligt besøg på Karrusellen til en solid omgang hatewatch af Sverige - side om side med en stor flok skønne Japanere.
Læs mere
Premier League


























