2023-11-02 08:35:16

Silkeborg og Brøndby dominerer månedens hold

Både Silkeborg IF og Brøndby IF har tre spillere på månedens hold for oktober. Se hele holdet herunder.

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce
Artiklen fortsætter efter indholdet

Pokalen - 4. runde

FT

ISH

0 - 4

AGF

Oktober er forbi, og det betyder, at månedens hold i 3F Superligaen er klar.

Her er der to superligamandskaber, som dominerer, da både Brøndby IF og Silkeborg IF har tre mand med hver.

Her er der tale om Mathias Kvistgaarden, Jacob Rasmussen og Marko Divkovic fra Brøndby, mens Silkeborg har Anders Klynge, Alexander Busch og Oliver Sonne med.

Derudover har Randers FC, FC Midtjylland, FC København, Vejle Boldklub og AGF en enkelt spiller med.

Se holdet herunder:

Artiklen fortsætter efter billedet

3F Superliga -Silkeborg og Brøndby dominerer månedens hold
Foto: Claus Bech/Ritzau Scanpix

Nathan Trott, Vejle Boldklub

Oliver Sonne, Silkeborg IF
Jacob Rasmussen, Brøndby IF
Alexander Busch, Silkeborg IF
Marko Divkovic, Brøndby IF

Lasso Coulibaly, Randers FC
Rasmus Falk, FC København
Oliver Sørensen, FC Midtjylland
Anders Klynge, Silkeborg IF

Tobias Bech, AGF
Mathias Kvistgaarden, Brøndby IF

Podcast Cover

Crystal Palace smidt ud af Europa League

Hattrick | Afsnit 156

Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.

Læs mere
-15:02

Artiklen fortsætter efter indholdet

Pokalen - 4. runde

FT

ISH

0 - 4

AGF

Annonce

6 kommentarer

Se kommentarer
Annonce