Oktober er forbi, og det betyder, at månedens hold i 3F Superligaen er klar.
Her er der to superligamandskaber, som dominerer, da både Brøndby IF og Silkeborg IF har tre mand med hver.
Her er der tale om Mathias Kvistgaarden, Jacob Rasmussen og Marko Divkovic fra Brøndby, mens Silkeborg har Anders Klynge, Alexander Busch og Oliver Sonne med.
Derudover har Randers FC, FC Midtjylland, FC København, Vejle Boldklub og AGF en enkelt spiller med.
Se holdet herunder:
Artiklen fortsætter efter billedet

Nathan Trott, Vejle Boldklub
Oliver Sonne, Silkeborg IF
Jacob Rasmussen, Brøndby IF
Alexander Busch, Silkeborg IF
Marko Divkovic, Brøndby IF
Lasso Coulibaly, Randers FC
Rasmus Falk, FC København
Oliver Sørensen, FC Midtjylland
Anders Klynge, Silkeborg IF
Tobias Bech, AGF
Mathias Kvistgaarden, Brøndby IF
✨ Månedens Hold i oktober ✨#sldk | #ditholdvoresliga pic.twitter.com/3KbEewax8E
— 3F Superliga (@Superligaen) November 2, 2023

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
AGF
FC Midtjylland
FC København
OB
Silkeborg IF
Brøndby IF
Lyngby Boldklub
FC Nordsjælland
Vejle Boldklub
Randers FC
Viborg FF
Hvidovre IF
3F Superliga


































