Sønderjyske præsenterede mandag nyt blod til offensiven i form af David Boison Frimpong.
Ghaneseren kommer til Haderslev efter et år på leje hos FC Københavns U19-hold.
- Vi har givet ham en femårig kontrakt, fordi det er en spiller, som vi har en stor tiltro til. Han har allerede lært meget i sit første år i Danmark både spillemæssigt og kulturelt, og han kommer med en god indstilling med ydmyghed og hårdt arbejde som nøgleværdier.
- Vi ser frem til, at vi i fællesskab skal udvikle det store talent, han besidder, og vi ser frem til at præsentere ham på AL Sydbank Park, siger sportschef Casper Daather.
Hovedpersonen er også meget tilfreds med skiftet.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Det er med glæde og stolthed, at jeg har lavet denne aftale med Sønderjyske Fodbold. Det er en klub, der har vist stor tiltro til mig, og jeg glæder mig til at fortsætte min udvikling her.
- Det er en klub, der har lagt en god plan for mig, og som har været god til at udvikle unge spillere, og jeg ser frem til at blive en del af klubben, udtaler David Boison Frimpong.
Ghaneseren står noteret for 13 mål i 25 U19-kampe for FCK.

Make VM Great Again: Reportage fra Karrusellen & Live fra Miami!
Drømmeklubben | Afsnit 5Anders og Victor har været på natligt besøg på Karrusellen til en solid omgang hatewatch af Sverige - side om side med en stor flok skønne Japanere.
Læs mere
Sønderjyske
3F Superliga


































