Tottenhams ejer er havnet i fedtefadet.
Den engelske rigmand Joe Lewis er nemlig blevet tiltalt for insiderhandel, idet han angiveligt har givet venner og bekendte tips om investeringer i firmaer, han selv var investor i.
I en video på Twitter forklarer den amerikanske statsadvokat Damian Williams, at Joe Lewis har videregivet informationer, som romantiske partnere, assistenter, piloter og venner har tjent millioner af dollars på.
- Vi påstår, at insiderinformationen er en måde, hvorpå han kompenserer sine medarbejdere, venner og elskere.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Der er klassisk korruption. Det er snyd, og det er ulovligt, fortæller Damian Williams i videoen.
Joe Lewis er frivilligt rejst til USA, så han kan forsvare sig mod anklagerne, fortæller Lewis' advokat David Zornow ifølge Reuters.
Den 86-årige rigmand købte aktiemajoriteten i Tottenham i 2001.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
Tottenham
Premier League



































