


FC København fik en mindre lektion, da man tidligere tirsdag aften tabte med 0-3 til Dortmund i første runde af Champions League, og Andreas Cornelius mener efter kampen, at der var niveauforskel.
- De var bedre end os i dag.
- Vi skal spille bedre. Vi skal ramme vores topniveau, og det gjorde vi ikke.
- Det blev lidt hårdt i anden halvleg, og efter de kom foran, var det svært at komme tilbage.
Artiklen fortsætter efter billedet

- På det her niveau bliver man bare straffet.
- Jo længere tid vi holder kampen åben, jo større chance er der for, at vi får et resultat med, og det skulle vi bare have gjort bedre i dag, lyder det fra Andreas Cornelius til Viaplay efter kampen.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
FC København
Dortmund
Champions League




































