Manchester City vil have Elliot Anderson.
Det må være konklusionen, efter The Athletic torsdag aften skriver, at den engelske storklub har lagt et nyt kæmpebud på Nottingham Forest-profilen.
De to klubber skulle være enige om en kæmpehandel.
Det bliver samtidig beskrevet, at Forest er på jagt efter en britisk transferrekord, hvis de skal sælge Anderson.
Artiklen fortsætter efter billedet

Det vil sige, at de skal have mere end de små 1,1 milliarder, som Newcastle fik for Alexander Isak for et år siden.
Transferjournalisten Fabrizio Romano skriver yderligere, at planen lige nu er, at Anderson skal gennemgå et lægetjek i USA.
23-årige Anderson, der lige nu er til VM med England, har kontrakt med Forest frem til 2029.

VM Morgenbriefing: Sverige overlever - Tyskland snubler
Hattrick | Afsnit 122I nat blev endnu fire nationer klar til knockoutfasen ved VM.
Læs mere
Manchester City
Nottingham Forest
Premier League





























