2026-06-25 22:46:23

Kæmpe handel: Forest og City meldes enige om Anderson

The Athletic skriver, at Manchester City igen har budt på Elliot Anderson, og det lugter mere og mere af en kæmpe handel. 

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce

Manchester City vil have Elliot Anderson. 

Det må være konklusionen, efter The Athletic torsdag aften skriver, at den engelske storklub har lagt et nyt kæmpebud på Nottingham Forest-profilen. 

De to klubber skulle være enige om en kæmpehandel. 

Det bliver samtidig beskrevet, at Forest er på jagt efter en britisk transferrekord, hvis de skal sælge Anderson. 

Artiklen fortsætter efter billedet

Premier League -Kæmpe handel: Forest og City meldes enige om Anderson
Foto: Craig Brough/Reuters/Ritzau Scanpix

Det vil sige, at de skal have mere end de små 1,1 milliarder, som Newcastle fik for Alexander Isak for et år siden. 

Transferjournalisten Fabrizio Romano skriver yderligere, at planen lige nu er, at Anderson skal gennemgå et lægetjek i USA. 

23-årige Anderson, der lige nu er til VM med England, har kontrakt med Forest frem til 2029. 

Podcast Cover

VM Morgenbriefing: Sverige overlever - Tyskland snubler

Hattrick | Afsnit 122

I nat blev endnu fire nationer klar til knockoutfasen ved VM.

Læs mere
-8:32

Annonce
Annonce

8 kommentarer

Se kommentarer
Annonce