Blev FC Midtjylland snydt for et straffespark i guldbraget mod AGF?
Det mener Philip Billing i hvert fald.
Efter 75 minutter af søndagens guldbrag mellem AGF og FCM røg Billing en tur i græsset efter en duel med Tobias Bech.
Billing har meget svært ved at forstå, hvordan det ikke kastede et straffespark af sig.
Det fortæller han til TV 2 Sport.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Jeg synes, at det var et meget klart straffespark. Jeg tror, at den bliver givet 10/10 gange andre steder.
- Jeg ved ikke, om vores VAR herhjemme er gået i stykker, eller hvad der sker. Hvis man man kigge på den situation og sige, at der ikke er straffespark, så er det vildt nok.
- Han smadrer ind i min venstre akillessene, og det ved jeg, fordi den har jeg haft ondt i. Det kunne mærkes, siger Billing til TV 2 Sport.
Du kan se sekvensen i videoen her i artiklen. Opgøret endte 0-0.
Blev FCM snydt for et straffe?
4.845 stemmer
Make VM Great Again: Reportage fra Karrusellen & Live fra Miami!
Drømmeklubben | Afsnit 5Anders og Victor har været på natligt besøg på Karrusellen til en solid omgang hatewatch af Sverige - side om side med en stor flok skønne Japanere.
Læs mere
AGF
FC Midtjylland
3F Superliga






































