Alexander Lind skifter permanent til FC Nordsjælland fra Pisa.
Det bekræfter Superliga-klubben torsdag på sin hjemmeside.
Her fremgår det, at den 23-årige angriber har sat sin underskrift på en kontrakt gældende frem til sommeren 2030.
For nylig kom det frem, at FCN betaler i omegnen af 3,2 mio. euro svarende til omkring 24 mio. kr. for Lind, og dermed bliver han Farum-klubbens hidtil dyreste indkøb.
Alexander Lind brugte seneste sæson på leje i FC Nordsjælland, og han er personligt glad for, at han nu fortsætter i det nordsjællandske på fast basis.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Siden dag ét har jeg følt mig velkommen her. Spillergruppen og trænerteamet er helt fantastiske, og alle har taget imod mig med åbne arme, så jeg var aldrig i tvivl om, at det var her, jeg ville fortsætte min karriere.
- Her er et unikt sammenhold, som en lille familie der holder sammen, og det er stort at være en del af. Jeg møder ind om morgenen med et kæmpe smil, og jeg tager hjem med et, der er endnu større. Jeg elsker bare at være her, siger Lind ifølge FCN's hjemmeside.
I forbindelse med Lind-handlen kan Bold fortælle, at Silkeborg går glip af en stor jackpot.

Make VM Great Again: Reportage fra Karrusellen & Live fra Miami!
Drømmeklubben | Afsnit 5Anders og Victor har været på natligt besøg på Karrusellen til en solid omgang hatewatch af Sverige - side om side med en stor flok skønne Japanere.
Læs mere
FC Nordsjælland
Pisa
3F Superliga




































