Regnskabet i sig selv ser godt ud.
Store fremgange i omsætningen, og i særdeleshed på sponsorsiden, hvilket man havde en forhåbning om, grundet de positive strømme der er sluppet ud fra klubben, men alligevel gerne ville have på skrift, inden man endeligt konkluderede det.
-8 mio. totalt for 1. halvår er noget bedre end forventet, og at man kan øge omsætningen så markant i det "dårlige" halvår, er meget positivt.
At strategien skulle være smidt ud af vinduet af, at man venter med et Rønnow salg, kan jeg slet ikke se (men vi er jo også så letpåvirkelige).
Strategien er den samme som før, men kan man hente yderligere økonomi/sportslig succes, ved at afvente et salg, så kan det sagtens være den rigtige løsning.
Indtægten skal jo stadig ind, om det så bliver i næste års regnskab, betyder mindre, så længe likviditeten stadig er der, og at man stadig arbejder hen mod det samme mål om ligevægt i regnskabet (som stadig først er i 2019).
Emmisionen rammer også nogle brugere hårdt kan jeg se.
Uden at tænke over hvorfor den udføres
http://brondby.com/nyhed/2017/08/30/-vi-oensker-at-investere-i-bedre-sportslige-og-oekonomiske-rammerDet er ret simpelt fortalt, for at forbedre rammerne, for spillerne, tilskuerne og investorerne.
Det er jo ikke for at lukke et hul i driften, som set tidligere.
Det er et fedt tiltag i øvrigt, og noget alle tre parter vil sætte stor pris på.