@Sjæriff
Det er lidt vanskelig at sammenligne. Jeg gik fra en V60. Polestar er Volvo-dele, så du har samme komfort. Polestar er stivere, men det er så også en performance-hatch. Den vejer over 2 ton, men det mærker du ikke, ud over at den er klistret til vejen. Vægtfordelingen er 49-51, så det er en helt anden oplevelse end V60 i sving. Med EL-motor kommer trækket også med det samme og den går helt jævnt fra 0 til 200 uden ophold. Hvis du trykker til er det virkelig en surrealistisk oplevelse, når du er vant til fossil. Det får en voksen mand til at fnise. Jeg indrømmer at jeg savner manuelle gear til tider, da det bare er engagerende, men til daglig er det uvæsentlig. Videre vejer måden Polestar er balanceret og æder asfalt op for det når man vil lege. Du får jo også en elektrisk Volvo SUV på samme base, med samme motor, hvis det frister. Den er lidt "rundere" i kanterne.
Det er lidt vanskelig at sammenligne. Jeg gik fra en V60. Polestar er Volvo-dele, så du har samme komfort. Polestar er stivere, men det er så også en performance-hatch. Den vejer over 2 ton, men det mærker du ikke, ud over at den er klistret til vejen. Vægtfordelingen er 49-51, så det er en helt anden oplevelse end V60 i sving. Med EL-motor kommer trækket også med det samme og den går helt jævnt fra 0 til 200 uden ophold. Hvis du trykker til er det virkelig en surrealistisk oplevelse, når du er vant til fossil. Det får en voksen mand til at fnise. Jeg indrømmer at jeg savner manuelle gear til tider, da det bare er engagerende, men til daglig er det uvæsentlig. Videre vejer måden Polestar er balanceret og æder asfalt op for det når man vil lege. Du får jo også en elektrisk Volvo SUV på samme base, med samme motor, hvis det frister. Den er lidt "rundere" i kanterne.
"I have mood poisoning. Must be something I hate."
kortlink.dk/knd4
10 af mine de bedste, mod Toffees' 15 i Top 6