Tyvstjålet fra autosport.com´s forum, men Magnussens kendingsmelodi må for fremtiden være https://www.youtube.com/watch?v=lnNYXgV7L-c
Snak
søn 30. jul 2017
Jeg synes det er OK med lidt nerve og at det kommer til udtryk. Sådan var det også i gamle dage, hvor man hadede hinanden af et godt hjerte. I midten og slutningen af 90´erne blev Formel 1 så en poleret størrelse, med mortorsportens gentlemen.
Hülkenberg har ingen grund til at hyle, når han ikke er for fin til det selv. Kører du et defensivt løb som Magnussen, skal du ALDRIG give plads i en sådan situation, for med det samme folk ved at du bakker ud, vil de presse hver gang. Hülkenberg vælger selv at satse på den linje og døren bliver behørigt smækket. 5 skeunder eller ikke, så gør Magnus det rette, da Hülkenberg næppe prøver det samme uden at tænke sig om en anden gang. Hülkenberg er et skvat og det ved de fleste på banen godt. Det er derfor det antageligvis heller ikke bliver til de podieplaceringer som man ellers mente talentet var til.
Hülkenberg har ingen grund til at hyle, når han ikke er for fin til det selv. Kører du et defensivt løb som Magnussen, skal du ALDRIG give plads i en sådan situation, for med det samme folk ved at du bakker ud, vil de presse hver gang. Hülkenberg vælger selv at satse på den linje og døren bliver behørigt smækket. 5 skeunder eller ikke, så gør Magnus det rette, da Hülkenberg næppe prøver det samme uden at tænke sig om en anden gang. Hülkenberg er et skvat og det ved de fleste på banen godt. Det er derfor det antageligvis heller ikke bliver til de podieplaceringer som man ellers mente talentet var til.
søn 30. jul 2017
Jeg synes nu også det er rimelig mildt hvad Magnussen gør under løbet. Han ændrer ikke linje, han kører ikke direkte ud imod Hülkenberg. Han tager en lidt bredere linje rundt i svinget for at lukke Hülkenberg af, men Hülkenberg havde alle muligheder for at bakke af og undgå at køre i græsset. Jeg så det sgu mest af alt som godt, defensivt kørt af Magnussen.
Det er en skam hvis de vil til nærmest helt at forbyde defensiv kørsel, så det bare som standard altid er de hurtigste biler der vinder. Det var voldsomt fascinerende at se Jarno Trulli for 10-15 år siden, køre voldsomt godt defensivt, og holde langt hurtigere biler bag sig på den måde.
Hvis de her regler galdt dengang, havde Trulli jo aldrig kørt et ræs uden at få 20 sekunders straf.
Det er en skam hvis de vil til nærmest helt at forbyde defensiv kørsel, så det bare som standard altid er de hurtigste biler der vinder. Det var voldsomt fascinerende at se Jarno Trulli for 10-15 år siden, køre voldsomt godt defensivt, og holde langt hurtigere biler bag sig på den måde.
Hvis de her regler galdt dengang, havde Trulli jo aldrig kørt et ræs uden at få 20 sekunders straf.
man 31. jul 2017
Straffen til Magnussen var nu helt efter bogen. Han holder nemlig sin linje for langt (man kan se på gentagelserne, at han småjusterer ud til højre), mens man også skal give plads, såfremt det er muligt (jeg tror, det hedder Article 27.5). Magnussen havde jo massevis af plads til venstre for ham, hvorfor hans brede sving kun havde til formål, at tvinge Hülkenberg fra banen. Han kan næppe brokke sig over de fem sekunder - og det gør han vist heller ikke. Hülkenberg opførsel post-race er i øvrigt også bare for pinligt. Kom nu videre.
Defensiv kørsel skal selvsagt være tilladt - men det skal overhalinger også. Ellers fjerner man hele fundamentet for sporten.
Det han til gengæld med rette kan brokke sig over, er at der stadigvæk bliver dømt forskelligt. Verstappen og Magnussen får, med rette, straffer i Ungarn - men hvad med Sainz og Hülkenberg selv? Der er ingen klar og konsekvent linje i straffene: bare tænk på Vettel/Hamilton episoden, eller Bottas i Azerbaijan.
Defensiv kørsel skal selvsagt være tilladt - men det skal overhalinger også. Ellers fjerner man hele fundamentet for sporten.
Det han til gengæld med rette kan brokke sig over, er at der stadigvæk bliver dømt forskelligt. Verstappen og Magnussen får, med rette, straffer i Ungarn - men hvad med Sainz og Hülkenberg selv? Der er ingen klar og konsekvent linje i straffene: bare tænk på Vettel/Hamilton episoden, eller Bottas i Azerbaijan.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
tir 1. aug 2017
Dejligt interview med Magnussen. Især delen med, hvis nogen prøvede noget lignende igen: "Ja, så sker det samme igen" - lige præcis 0 fucks given.
Det kan jeg fandme godt lide.
Og Hulkenberg tuder noget efterfølgende.
Gør klar til at bliv kørt af banen, kælling.
Det kan jeg fandme godt lide.
Og Hulkenberg tuder noget efterfølgende.
Gør klar til at bliv kørt af banen, kælling.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Redigeret søn 27. aug 2017
Jeg må efterhånden give Kevin Magnussen ret i, at det her nok er hans mest uheldige sæson til dato. For pokker hvor han tit bliver ramt af ting, hvor han ikke selv kan gøre så meget. Ellers fint kørt i dag. Han var endt i pointene, og det må være dét, han skal fokusere på.
Derudover et røv sygt løb. Jeg orker dårligt at se det mere. De nye biler er en skandale.
- Når. Det var måske ham selv, der lavede den fejl. I så fald var det mindre godt kørt.
Derudover et røv sygt løb. Jeg orker dårligt at se det mere. De nye biler er en skandale.
- Når. Det var måske ham selv, der lavede den fejl. I så fald var det mindre godt kørt.
København.
man 28. aug 2017
Han kan da godt vælge, at kalde det "uheld", men jeg synes nu ofte det er selvforskyldt. Han havde et rigtig fint løb indtil hans brøler..
Desuden må der efterhånden være ret dårlig stemning hos Force India. Det er jo ikke første gang de rammer hinanden.
Synes også det var kedeligt størstedelen af tiden. Dog med nogle gode momenter.
Men vil give dig ret, de nye biler er hurtigere, men for dælen, de kan jo nærmest ikke overhale udenfor DRS zonerne, hvilket i sig selv også gav problemer
Desuden må der efterhånden være ret dårlig stemning hos Force India. Det er jo ikke første gang de rammer hinanden.
Synes også det var kedeligt størstedelen af tiden. Dog med nogle gode momenter.
Men vil give dig ret, de nye biler er hurtigere, men for dælen, de kan jo nærmest ikke overhale udenfor DRS zonerne, hvilket i sig selv også gav problemer
Kan du ha` det rigtig godt
Redigeret tor 5. okt 2017
Så fik Verstappen da endelig hul på bylden igen i weekenden og viser, at han er en contender, så længe materialet holder. Det bliver da også spændende at se, hvad Red Bull kan gøre med Renault og Aston Martin til næste sæson. Chassiset er fantastisk - måske feltets bedste - men Renault motoren har godt nok været underpowered, når den så har fungeret.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi