Det vil det blive, når man videreformidler hvad man hører fra dem, der har med eleverne at gøre efterfølgende.
Ja, det er klart. Min holdning er dog naturligt noget mere nutidig. Du kan så mene, jeg ikke er objektiv, men jeg står trods alt lidt mere i det og kan mærke pulsen, lidt mere end det er tilfældet for dig og dine kilder.
Hvilket niveau er det så? Blev der undervist over D-niveau? Isåfald vidner det bare om, at man har niveaudelt fra bunden af.
Jamen altså vi er delt op i tre klasser i 9. klasse og 10. klasse (A,B,C). I 10.klasse er der dog kun A og B klasser i tysk og fysik/kemi, da en del elever ikke har tilvalgt disse fag. Der er én 8. klasse på skolen.
Jeg går i A-klassen i alle fag (tysk bliver delt for sig, matematik og fysik hører sammen, dansk og engelsk hører sammen). Jeg ved ikke, om vi har over D-niveau i dansk, engelsk og tysk. I matematik har vi dog C og noget af B-niveauet. I fysik/kemi har jeg ligeledes af min lærer fået at vide, jeg nok ikke kommer til at lave noget det første år på gymnasiet.
B- og C-klasserne bliver vel i sagens natur ikke undervist på samme niveau i alle fag, men jeg tror bestemt ikke, vi er svagere end andre skoler bogligt. Ikke længere i hvert fald.