Snak

Mere indhold efter annoncen
Skrevet af MotR
Den prøvede jeg ved Orange for mange år siden.

De sendte rykkere i årevis efterfølgende.
nej
Skrevet af Jussi
YouSee … dont get me started.

De er så uduelige.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
Skrevet af Taco mix
Haha, vi har også valgt at opsige YouSee herhjemme efter de har skåret i deres udvalg over en lang periode, og på samme tid varslet (endnu) en prisstigning, for et ringere produkt.

Det startede med at Vi havde f.eks Paramount+ og Xee, samt en søgefunktion på boksen der fungerede.

Så sender de en varsling sidste år på at prisen stiger. - Og væk ryger Xee og bliver til See, samt at Paramount+ forsvinder fra vores pakke.

Xee var Fox også havde nogle serier man ikke kunne se så ofte herhjemme. See er NENT, hvilket bare betyder Tv3´s forlængede arm med reality crap og lorteserier. Så væk røg serier som Yellowstone, nyeste sæson af Dexter og The Walking Dead (hvis man ikke har opgivet det endnu), Why women Kill, Twillight Zone og Doctor Who. - Og så sagde vi goddag til L.A Ink, Miami Ink, huse for millioner, forside fruer LA og selvfølgelig deres helt store trækplaster i Suits som for mig er en så tåkrummende dialog, at det nærmest er komisk.

Så jeg vil gerne give dem et stort tak, for de nye prisstigninger de lige har varslet. Det gav os de siste spark til at gøre, hvad vi burde have gjort for et år siden.

Vi ses aldrig mere, YouSee.
"Banke banke på" - "Hvem der?" - "Ronaldo!" - "Ronaldo, hvem?" "Fede Ronaldo".
Skrevet af SotD
Yousee røg ud hjemme hos os under kampen med Discovery - det gjorde sidstnævnte i øvrigt også pga. den klaphat det havde sat til at administrere deres PR arbejde.

Vi har siden fået væsentligt hurtigere og mere stabilt internet ved Hiper, og savner reelt set ikke flow TV, som jeg troede jeg ville gøre. Det er kun når der er noget fodbold at jeg er lidt ærgerlig over at skulle købe en måneds abonnement et eller andet sted - men så bruger jeg typisk den måned på at få set noget af det der ikke er muligt at tilgå gratis.

Yousee har kørt med prisstigninger og produktforringelser al den tid jeg kan huske. Det er imponerende at det stadigvæk eksisterer.
Silkeborg IF
Skrevet af Krook
Yousees primære ejer er en udenlandsk kapitalfond der kun købte selskabet fordi de ville have den infrastruktur de sidder på. Alt hvad der ellers er kommet med, streaming, tv, osv.. er egentlig bare fyld, og forretningsmodellen er at øge overskuddet ikke ved vækst, men ved at skære alle udgifter helt ind til benet. Samtidig hiver de penge til skattely, og har en verserende sag med skattemyndighederne for skatteunddragelse. Så hvis dårlig service og produkt ikke er årsag nok til at skifte udbyder, kan man gøre det fordi man gerne vil smide sine penge i et selskab der bidrager til fællesskabet.

Hiper er desværre ikke et supergodt alternativ lige på det punkt, da de er 100% ejet af Yousee.
Skrevet af SotD
Det var jeg ikke klar over. Både produkt, pris og service er af en helt anden kaliber.
Silkeborg IF
Skrevet af Common sense

Jeg har både et privat- og erhvervsabonnement (mobil/internet) ved Yousee.

Sidst der var problemer med internettet ringede jeg til "kundeservice", som sendte mig videre til erhvervsafdelingen.... hvor jeg ventede en times tid... de valgte så at sende mig til privatkundeafdelingen.... igen ventetid... for at få at vide, at det var erhvervsafdelingen som skulle løse problemet.

Nu er jeg skiftet til Telenor, hvor alt bare virker samt en super "samlet" kundeservice!
Skrevet af Jussi
Ringede du - seriøst?

Det troede jeg slet ikke, man kunne.

Al kommunikation mellem mig og dem er sket via Facebook, hvorfor alle kan se det og lystiggøre sig over mit indgroede had.


Staldtippet er i øvrigt, at man bare skal skrive sit abonnementsnummer i beskeden - så sletter de pga gdpr og sender en personlig besked.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
annonce
0