




Længe så det ud til, at FC Midtjylland ville løbe med alle tre point, da de lørdag mødte Sønderjyske i 3F Superligaen.
Takket være Aral Simsir og Dario Osorio kom hjemmeholdet i Herning nemlig foran 2-0.
Men med syv minutter igen kom Sønderjyske i gang via først Mohamed Cherif og senere Olti Hyseni.
Det endte 2-2, og det satte Mads Bech Sørensen ord på kort efter slutfløjt.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Skidt. Det er en ringe afslutning. Længere er den ikke. Vi kommer foran 2-0, og så begynder vi at sløse. Det får vi ikke rettet op på. Det er bare for ringe, siger Mads Bech Sørensen kort efter slutfløjt til TV 2 Sport X.
FCM har fire point op til AGF.
AGF har dog en kamp i hånden, når de i denne runde møder Viborg FF.

Make VM Great Again - Jacob Taarnhøj Gæster Studiet!
Drømmeklubben | Afsnit 4Har du nogensinde været så ked af det, at du er gået på A-Bar? Ved Infantino, hvem Messi er? Giver hydration breaks egentlig flere mål?
Læs mere
FC Midtjylland
3F Superliga





































