Nico Schlotterbecks exit ved VM gør ondt på Tyskland.
Det understreger Julian Nagelsmann ifølge Sky Sports.
- Schlotti bliver et stort tab for os på banen.
- Han er en fremragende forsvarer, og især hans kvaliteter i opbygningsfasen kommer vi til at savne.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Det her kunne have været hans VM. Heldigvis er han en meget positiv fyr, som allerede har blikket rettet mod fremtiden, siger Nagelsmann.
Tyskland bekræftede tidligere på mandagen, at Nico Schlotterbeck er færdig ved VM som følge af den ledbåndsskade, han pådrog sig i gruppekampen mod Elfenbenskysten.
Dortmund-stopperen ventes nu ude i flere måneder.

Make VM Great Again: Genial VM-Energi med Ali Jassem
Drømmeklubben | Afsnit 3Hvad har Haalands mor at gøre med nordmandens vilde fysik? Er Ronaldo fyrre, fed og færdig? Er Pepe med hår egentlig bare en sød højskolelærer?
Læs mere
FIFA VM
Tyskland
































