2026-06-22 18:35:44

Nagelsmann begræder skade: Et stort tab for os

Julian Nagelsmann ærgrer sig over Nico Schlotterbecks VM-exit og understreger, at han bliver et savn på banen for Tyskland.

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce

Nico Schlotterbecks exit ved VM gør ondt på Tyskland.

Det understreger Julian Nagelsmann ifølge Sky Sports.

- Schlotti bliver et stort tab for os på banen. 

- Han er en fremragende forsvarer, og især hans kvaliteter i opbygningsfasen kommer vi til at savne. 

Artiklen fortsætter efter billedet

FIFA VM -Nagelsmann begræder skade: Et stort tab for os
Foto: Alexander Hassenstein/AFP/Ritzau Scanpix

- Det her kunne have været hans VM. Heldigvis er han en meget positiv fyr, som allerede har blikket rettet mod fremtiden, siger Nagelsmann.

Tyskland bekræftede tidligere på mandagen, at Nico Schlotterbeck er færdig ved VM som følge af den ledbåndsskade, han pådrog sig i gruppekampen mod Elfenbenskysten.

Dortmund-stopperen ventes nu ude i flere måneder. 

Podcast Cover

Make VM Great Again: Genial VM-Energi med Ali Jassem

Drømmeklubben | Afsnit 3

Hvad har Haalands mor at gøre med nordmandens vilde fysik? Er Ronaldo fyrre, fed og færdig? Er Pepe med hår egentlig bare en sød højskolelærer?

Læs mere
-35:06

Annonce

Del dine tanker...

Vi vil gerne høre din mening! Del dine synspunkter med os og de andre bold-læsere og bliv en del af debatten.

Start debatten
Annonce