

Randers FC tog søndag hul på 3F Superligaen, da spillede 1-1 ude mod Vejle Boldklub.
Efter kampen fortalte Randers' træner Rasmus Bertelsen, at kronjyderne skal have en ny venstreback ind til bredden.
- Det eneste vi skal have til bredden, det er en venstreback.
- Efter Björn (Kopplin, red.) er gået på pension, så mangler vi noget supplement til Dyhr (Nikolas, red.) på den plads.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Så det er det eneste, vi skal have til bredden, hvis man kan sige det sådan, ellers skal det virkelig være noget, der kan tilføre vores hold noget i toppen, sagde Rasmus Bertelsen efter kampen.
Randers FC spiller næste runde i 3F Superligaen på fredag.
Bertelsens tropper skal en tur til Aarhus, hvor de møder AGF.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere

Vejle Boldklub
Randers FC
3F Superliga







































