Rasmus Falk var i mange år en af de bærende kræfter og største profiler for FC København.
Midtbanespilleren er nu fløjet hjem til OB, og i optakten til den nye sæson stillede Falk op til et interview med Viaplay, hvor han forklarede, at han ikke var tilfreds med at sidde på tribunen.
Falk blev i interviewet direkte adspurgt, om han undervejs følte sig ydmyget ved at blive sendt på tribunen og dermed slet ikke være i kamptruppen.
- Jo, der var et tidspunkt, hvor jeg møder op og tænker… Jeg har det jo sådan og lever ud fra, at alle er lige, så man skal ikke forskelsbehandle på tingene.
- Men jo, jeg havde på et tidspunkt, hvor jeg mødte op og blev sendt på tribunen, hvor det var det mest trælse, jeg havde prøvet i min tid derovre, lød det fra Falk.
Interviewet har siden fået en del opmærksomhed, og spørger man Falk, har det været til den gode side.
Artiklen fortsætter efter billedet

OB-anføreren har lagt en story op på sin Instagram-profil, hvor han understreger, at alle er glade og kommet videre:
- Efter et interview med Viaplay, der ikke er i fuld længde, er der kommet for meget opmærksomhed på det forkerte.
- Jeg haft haft ni fantastiske år i København og fik en fantastisk afsked, men beskriver i interviewet én frustrerende situation, som alle fodboldspillere i verden ville være trætte af.
- Alle er glade og videre, skriver Rasmus Falk.
Du kan se en bid af Viaplays interview med Falk i videoen øverst i artiklen.
Viaplay har også forehold FCK-træner Jacob Neestrup interviewet, hvilket du kan se her.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
FC København
OB
3F Superliga

































