2021-06-09 14:00:02

Fredericia lejer FCM's Anker et år mere

FC Fredericia har forlænget lejeaftalen med 20-årige Tobias Anker, så den løber frem til 2022. 

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce

For snart et år siden blev Tobias Anker hentet til FC Fredericia på en lejeaftale fra FC Midtjylland. 

Den lejeaftale stod til at udløbe denne sommer, men parterne er blevet enige om at forlænge den, så den nu løber til 2022. 

Den 20-årige stopper fik 20 kampe i den forgangne sæson, hvor klubben sluttede som nummer fem i 1. division.

Tobias Anker har kontrakt til sommeren 2024 med FC Midtjylland, hvor han fortsat har sin førsteholdsdebut til gode.

Podcast Cover

Crystal Palace smidt ud af Europa League

Hattrick | Afsnit 156

Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.

Læs mere
-15:02

Annonce

1 kommentar

Se kommentarer
Annonce