Mats Pedersen er nu fortid i Kolding IF.
Betinia Liga-klubben meddeler på sin hjemmeside, at man har solgt den norske midtbanespiller med øjeblikkelig virkning.
Pedersen skifter i stedet til HamKam i hjemlandet.
– Hele Kolding IF ønsker at takke Mats for indsatsen og ønsker ham det bedste fremover, lyder det kort på klubbens hjemmeside.
Det blev da også en kort fornøjelse for Pedersen i Kolding.
Han kom til i vinter fra Bodø/Glimt og nåede kun at spille fire kampe for Kolding.
I den nye sæson fik han et kort indhop mod AaB, da han blev indskiftet i overtiden i 1-0-sejren.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
Kolding IF
HamKam
Betinia Liga




































