2025-07-26 12:05:45

Kolding IF sælger Mats Pedersen

Kolding IF oplyser, at man har solgt Mats Pedersen, som nu fortsætter karrieren i norske HamKam.

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce
Artiklen fortsætter efter indholdet

Eliteserien - 15. runde

FT

FKH

0 - 3

H-K

Mats Pedersen er nu fortid i Kolding IF.

Betinia Liga-klubben meddeler på sin hjemmeside, at man har solgt den norske midtbanespiller med øjeblikkelig virkning.

Pedersen skifter i stedet til HamKam i hjemlandet.

– Hele Kolding IF ønsker at takke Mats for indsatsen og ønsker ham det bedste fremover, lyder det kort på klubbens hjemmeside.

Det blev da også en kort fornøjelse for Pedersen i Kolding.

Han kom til i vinter fra Bodø/Glimt og nåede kun at spille fire kampe for Kolding.

I den nye sæson fik han et kort indhop mod AaB, da han blev indskiftet i overtiden i 1-0-sejren.

Podcast Cover

Crystal Palace smidt ud af Europa League

Hattrick | Afsnit 156

Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.

Læs mere
-15:02

Artiklen fortsætter efter indholdet

Eliteserien - 15. runde

FT

FKH

0 - 3

H-K

Annonce

2 kommentarer

Se kommentarer
Annonce