Liverpool sendte i sommer Lewis Koumas på græs i Birmingham for den resterende del af sæsonen.
Efter 25 optrædener og et enkelt mål får den 20-årige waliser dog nu afbrudt opholdet et halvt år før tid.
Det skriver Championship-klubben på sin hjemmeside mandag aften.
- Birmingham City kan bekræfte, at Lewis Koumas er vendt tilbage til sin moderklub Liverpool.
- Alle i klubben vil gerne takke Lewis for hans indsats og ønsker ham held og lykke fremover, lyder det.
Liverpool har endnu ikke oplyst, hvorfor han bliver kaldt tilbage.
Koumas var i den seneste sæson lånt ud til Stoke, hvor han nåede 49 kampe.
Offensivspilleren har desuden spillet ni landskampe for det walisiske landshold.

Make VM Great Again: Genial VM-Energi med Ali Jassem
Drømmeklubben | Afsnit 3Hvad har Haalands mor at gøre med nordmandens vilde fysik? Er Ronaldo fyrre, fed og færdig? Er Pepe med hår egentlig bare en sød højskolelærer?
Læs mere
Liverpool
Birmingham
Premier League


































