1. Division -Magne Hoseth raser mod dommer: Simpelthen for svagt
Foto: Zainu Color/Unsplash
2026-06-27 22:18:00
Foto: Zainu Color/Unsplash

Magne Hoseth raser mod dommer: Simpelthen for svagt

Strømsgodset-træner Magne Hoseth var langt fra tilfreds med kampens dommer, da hans mandskab spillede 2-2 mod Odd. 

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce
Artiklen fortsætter efter indholdet

1. Division - 14. runde

lørdag 4. jul

HØD

vs

SIF

Strømsgodset og Odd spillede lørdag 2-2 i OBOS-ligaen i Norge.

Efter kampen var Strømsgodset-træneren Magne Hoseth mildest talt utilfreds med kampens dommer.

– Vi tager tre point her. Der er et åbenlyst straffespark, som er fuldstændig vanvittigt, at han ikke dømmer. Og deres mål er et angreb på målmanden.

- De fik to eller tre frispark som det tidligere i kampen. Han er en meget inkonsekvent dommer. Det er simpelthen for svagt, siger Hoset ifølge norske TV2.

Magne Hoseth kom til Strømsgodset som assistenttræner i starten af januar, og senere er han blevet forfremmet som cheftræner i den norske klub.

Hoseth har tidligere trænet Lyngby Boldklub, hvor han blev fyret som cheftræner efter blot to kampe og 50 dage ved roret.

Strømsgodset fører ligaen med 28 point. 

Annonce
Artiklen fortsætter efter indholdet

1. Division - 14. runde

lørdag 4. jul

HØD

vs

SIF

Annonce

2 kommentarer

Se kommentarer
Annonce