16
Artiklen fortsætter efter indholdet
Alexander Lind skal hjem til Danmark igen.
Ifølge Tipsbladet skifter han nemlig Pisa i Serie A ud med FC Nordsjælland.
Angiveligt er det på grund af personlige årsager, at Lind tager turen hjem til det danske igen, hvor han senest spillede for Silkeborg.
I første omgang er der tale om en lejeaftale, men der indgår en købsoption.
Lind nåede at spille 34 kampe i Pisa, som han hjalp op fra Serie B til Serie A i sidste sæson.
Her scorede han otte mål og lavede fem assists.
I SIF har han 91 førsteholdskampe på CV'et.

Make VM Great Again: Genial VM-Energi med Ali Jassem
Drømmeklubben | Afsnit 3Hvad har Haalands mor at gøre med nordmandens vilde fysik? Er Ronaldo fyrre, fed og færdig? Er Pepe med hår egentlig bare en sød højskolelærer?
Læs mere-35:06

FC Nordsjælland
3F Superliga




































