Mustafa Amini har ikke spillet meget fodbold, siden han forlod AGF. I december vendte han tilbage til australsk fodbold, da han satte sin underskrift på en kort aftale med Sydney FC.
Nu har Amini så fået en treårig aftale med Perth Glory, som i sidste sæson endte sidst i A-League.
Den nu 29-årige australier fortæller, at han er glad for at have fremtiden på plads.
- Jeg er spændt og glad for at komme for at spille for Perth Glory
- Jeg ser virkelig frem til udfordringen med at være en del af en genopbygning af Perth Glory, få klubben tilbage til toppen. Jeg glæder mig til at arbejde sammen med cheftræneren, møde holdet, trænerstaben og alle omkring klubben.
- Jeg er glad for at have fremtiden på plads, nu har jeg store mål i fremtiden for mig selv og holdet.
Amini har i løbet af sin karriere spillet 36 kampe for Randers og 131 kampe for AGF.
— Perth Glory FC (@PerthGloryFC) June 10, 2022


Perth Glory
Sydney FC
A-League

































