57
FC Nordsjælland har solgt endnu en spiller til udlandet. Denne gang er det Mohammed Kudus, som forlader klubben.
FCN oplyser i en pressemeddelelse, at Kudus er solgt til den hollandske storklub Ajax, som han skifter til efter denne sæson.
19-årige Kudus har torsdag været i Holland og gennemgå lægetjek og skrive under på sin kontrakt, der løber de kommende fem år.
Han koster angiveligt omkring 65 millioner kroner.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere-15:02


FC Nordsjælland
Ajax
3F Superliga
Træningskampe

































