



Der var drama for alle pengene, da Brøndby og FC Midtjylland søndag bragede sammen i landets bedste række.
Opgøret bød på flere bataljer undervejs, hvor Luis Binks i særdeleshed var involveret i skærmydslerne.
Aral Simsir var ikke imponeret over opførslen, fortæller dansk-tyrkeren til Viaplay efter 2-1-sejren.
- Jeg synes ikke, at man skal snakke for meget. Bare spil fodbold - så er resten lige meget. At man taber og bruger så meget energi, det forstår jeg simpelthen ikke.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Vi vidste godt, hvordan han ville være. Han kunne jo ikke følge med, og så bliver han nødt til at skubbe til os og lave frispark.
- Det er fair nok, men det var måske lidt over stregen. Jeg mistede nok lidt respekt, hvis jeg skal være ærlig, lyder det fra Aral Simsir.
Interviewet med FC Midtjylland-profilen kan ses i videoen.

Make VM Great Again: Reportage fra Karrusellen & Live fra Miami!
Drømmeklubben | Afsnit 5Anders og Victor har været på natligt besøg på Karrusellen til en solid omgang hatewatch af Sverige - side om side med en stor flok skønne Japanere.
Læs mere
FC Midtjylland
Brøndby IF
3F Superliga





































