




FC Midtjylland styrede lørdag eftermiddag mod en vigtig sejr over Sønderjyske i 3F Superligaen.
I kampens afsluttende fase tabte ulvene dog grebet og måtte i sidste ende nøjes med 2-2.
Det er Mike Tullberg selvsagt ikke tilfreds med.
Cheftræneren hæftede sig især ved manglende pres og aftaler, der ikke blev overholdt, men cheftræneren er heller ikke for fin til at se indad.
I et interview med TV 2 Sport fortæller Tullberg således, at han ramte forkert ved sine indskiftninger.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Dem ramte jeg ikke. Jeg fik sat for mange spillere ind, som ikke var helt klar.
- Når jeg kigger på det på bagkant, kan det godt være der, hvor der er noget at finde, siger han.
Franculino, Mikel Gogorza og Paulinho blev alle skiftet på banen i løbet af anden halvleg.

Make VM Great Again - Jacob Taarnhøj Gæster Studiet!
Drømmeklubben | Afsnit 4Har du nogensinde været så ked af det, at du er gået på A-Bar? Ved Infantino, hvem Messi er? Giver hydration breaks egentlig flere mål?
Læs mere
FC Midtjylland
Sønderjyske
3F Superliga






































