Start debatten
Artiklen fortsætter efter indholdet
Real Betis bygger videre på holdet.
Sent på deadlinedag har klubben præsenteret Sofyan Amrabat, der kommer til på en lejeaftale fra Fenerbahce.
Det bekræfter La Liga-klubben på sin hjemmeside.
Tidligere på dagen blev Antony præsenteret, som er blevet købt fri i Manchester United.
Amrabat har ligeledes en fortid i Manchester United, hvor han blev solgt til efter en imponerende VM-slutrunde.

Make VM Great Again: Genial VM-Energi med Ali Jassem
Drømmeklubben | Afsnit 3Hvad har Haalands mor at gøre med nordmandens vilde fysik? Er Ronaldo fyrre, fed og færdig? Er Pepe med hår egentlig bare en sød højskolelærer?
Læs mere-35:06

Real Betis
Fenerbahce
La Liga
Marokko

































