

De må igen til lommerne i smilets by.
For blot to dage efter klubben blev idømt en bøde på 40.000 kroner for ølkast i mødet med FC Nordsjælland, er den igen gal hos aarhusianerne.
Denne gang er det brugen af pyroteknik i udebaneopgøret mod FC Midtjylland 3. november, der koster De Hvi'e.
Artiklen fortsætter efter billedet

22 styks pyroteknik blev der registreret af DBU's disciplinærinstans, og det bliver takseret til en bøde på 60.000 kroner.
Kampen mellem Superligaens to daværende tophold sluttede med 1-1.

Make VM Great Again - Jacob Taarnhøj Gæster Studiet!
Drømmeklubben | Afsnit 4Har du nogensinde været så ked af det, at du er gået på A-Bar? Ved Infantino, hvem Messi er? Giver hydration breaks egentlig flere mål?
Læs mere
AGF
FC Midtjylland
3F Superliga


































