Top 1000 i drømme holdet pga tyske spillere.
Synes faktisk ikke Tyskland var super imponerende, hvilket lyder mærkeligt, når de vandt så stort.
Synes ikke der var været crazy stemning i de kampe, jeg har set? Hvad synes andre?
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.