Snak

Mere indhold efter annoncen

Den neutrale VM tråd

fre 12. jun 21:14
Uden politisk indblanding muhahahahahahahahaha - er det muligt Triple Body Snatcher B?
Tror på enten England og Brasilien som vindere.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Frankrig
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Tror på Frankrig, håber på mit spil på Olise som VM-topscorer for 120 kr. på odds 50 går hjem.

Holder mest af alt med Haaland.

Nærer sympati med Brasilien, selvom jeg stort set ikke aner hvem de har på holdet efterhånden. Mest af alt fordi Ancelotti er sådan en good guy i sporten.

Glæder mig til at se Tyskland og England.
Så er der storkamp kl. 01. To af mine fire hold. Ecuador mod Elfenbenskysten.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Kom så Curaçao!
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Top 1000 i drømme holdet pga tyske spillere.

Synes faktisk ikke Tyskland var super imponerende, hvilket lyder mærkeligt, når de vandt så stort.

Synes ikke der var været crazy stemning i de kampe, jeg har set? Hvad synes andre?
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
Jeg synes der var god stemning, og gang i den da Mexico skulle spille, men ellers er jeg enig Pink.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Holland Japan er godt nok gabende kedelig 🥱
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Så fik Holland scoret. Nu må Japan da ud af den skyttegrav, de stod i.

Så scorede de selvfølgelig lige efter jeg skrev det ☺️
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Hvor er Ronaldo dog en ærgerlig udgave af sig selv. Trist at se på.
Annonce