Der er nu spillet en runde af det nye udvidede VM det vil sige 24 kampe. Hvis man ser på, hvordan de enkelte forbund har klaret sig, ser statistikken sådan ud:
Europa: 7 sejre 6 uafgjorte 3 nederlag. Målscore 36-21 (et indbyrdes opgør)
Sydamerika: 2 sejre 2 uafgjorte 2 nederlag. Målscore 9-8
Oceanien: 1 uafgjort. Målscore 2-2
Nordamerika: 2 sejre 2 uafgjorte 3 nederlag. Målscore 8-11
Asien: 2 sejre 3 uafgjorte 3 nederlag. Målscore 13-17
Afrika: 2 sejre 4 uafgjorte 4 nederlag. Målscore 7-16
Tænker I, at der er for mange lande med fra de forbund, der klarer sig dårligst, eller er det OK med lidt skævhed i kvaliteten for at udbrede fodbolden og og for give fattigere lande en chance for at være med?
Europa: 7 sejre 6 uafgjorte 3 nederlag. Målscore 36-21 (et indbyrdes opgør)
Sydamerika: 2 sejre 2 uafgjorte 2 nederlag. Målscore 9-8
Oceanien: 1 uafgjort. Målscore 2-2
Nordamerika: 2 sejre 2 uafgjorte 3 nederlag. Målscore 8-11
Asien: 2 sejre 3 uafgjorte 3 nederlag. Målscore 13-17
Afrika: 2 sejre 4 uafgjorte 4 nederlag. Målscore 7-16
Tænker I, at der er for mange lande med fra de forbund, der klarer sig dårligst, eller er det OK med lidt skævhed i kvaliteten for at udbrede fodbolden og og for give fattigere lande en chance for at være med?