så mange man vil, bare man starter med 8 mand på banen.
"Endnu en fra Valby.. Den bydel overgår sku snart Thailand i liderlighed" - thomas.p
En kamp spilles af to hold, som hvert
består af højst 11 spillere. En af disse skal
være målmand. En kamp kan ikke begynde,
hvis et af holdene består af færre end 7
spillere.
Selv om minimumantallet af spillere i en påbegyndt kamp er overladt til det enkelte
nationale forbund, er The Board dog af den opfattelse, at en kamp ikke bør fortsætte,
hvis der er færre end 7 spillere på et af holdene.