Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvorfor vælge at bruge ordet bør? Hvorfor ikke bare skrive skal?
"Endnu en fra Valby.. Den bydel overgår sku snart Thailand i liderlighed" - thomas.p
Netop fordi det er op til de enkelte nationale forbund at vurdere hvor de vil sætte den nedre grænse og skrive det ind i deres turneringsproportioner.

EDIT - Den internationale afgørelse er ikke skrevet ind som en del af reglsættet. The Board har givet national forbundene råderum til selv at afgøre. Derfor den pågældende formulering
I think religion should be treated with ridicule, hatred and contempt, and I claim that right. - Christopher Hitchens I will try anything once, except incest and folk dance. - Oscar Wilde Il mio cuore sarà sempre viola
Her er der en kamp som blev aflyst på grund der af:
http://www.youtube.com/watch?v=_7VqxgLq_0Y
"In the BBC's "intelligence test", Test the Nation (2002), fans of W.B.A. were found to be "more likely to be smarter than any other football supporters, registering an average score of 138".(wikipedea)http://www.youtube.com/watch?v=jAOBSDqSyWU&mode=...
Heay...
Jeg kan så fortælle jer at i DK og stort set alle medlemmer af Uefa og Fifa, bruger denne regl:

Hvis kampen er fløjtet igang, kan kampen ikke aflyses pga. få lidt spillere på banen. Du skal have 7 spillere på banen fra start ellers kan du ikke starte kampen og du taber den uden kamp.

Håber det var svar.
______ MvH Braun Det kan godt være jeg har briller på, men tilgængæld er jeg ikke blind... Fruit Danmark: FCK England: Newcastle Tyskland: Hansa Rostock
Annonce