Snak

Mere indhold efter annoncen
Denne klub vandt mesterskabet i 2001 og blev i 2008 tvangsnedrykket. Klubben spiller til dagligt i landets 3. bedste række eller rettere spillede.
Forbundet har nemlig erkendt at der var fejl i tvangsnedrykningssagen så fra næste sæson spiller klubben atter i den bedste liga og bliver kompenseret med € 50 mio.
Hvilken klub er det?
Der Adler fliegt wieder! Velkommen til divisionerne FC Sydvest 05
FC Boavista


Horst Hrubesch: Manni Bananenflanke - Ich Kopf - Tor Manni Breuckmann: Hertha gegen Wolfsburg - dass ist das Duel der Eunuchen der Liga. Sie wollen's so gerne, können's aber nicht!
Korrekt! Undrer mig at bold.dk ikke har skrevet om det.
Der Adler fliegt wieder! Velkommen til divisionerne FC Sydvest 05
Hvor mange klubber fra Saarland har været repræsenteret i bundesligaen?


Horst Hrubesch: Manni Bananenflanke - Ich Kopf - Tor Manni Breuckmann: Hertha gegen Wolfsburg - dass ist das Duel der Eunuchen der Liga. Sie wollen's so gerne, können's aber nicht!
3 - Saarbrücken, Homburg og Neunkirchen
Der Adler fliegt wieder! Velkommen til divisionerne FC Sydvest 05
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Yep, serven over


Horst Hrubesch: Manni Bananenflanke - Ich Kopf - Tor Manni Breuckmann: Hertha gegen Wolfsburg - dass ist das Duel der Eunuchen der Liga. Sie wollen's so gerne, können's aber nicht!
Hvilken klub har præsteret kun at hente 2 point i den bedste danske række?
Der Adler fliegt wieder! Velkommen til divisionerne FC Sydvest 05
B1909?
Nej ikke dem, den søgte klub har kun spillet 1 sæsoni den bedste række.
Der Adler fliegt wieder! Velkommen til divisionerne FC Sydvest 05
Som tip kan nævnes at byen tidligere havde en vigtig færgeleje
Der Adler fliegt wieder! Velkommen til divisionerne FC Sydvest 05
Annonce