Snak

Mere indhold efter annoncen
Jesper Larsen var der også en der hed. Han og Bartram nåede åbenbart kun til 2. holdet. Så der må være 14 i alt.
Den manglende spiller var landsholdsspiller og havde en karriere i en anden tysk klub.
I hear Glenn Hoddle has found God, that must have been one hell of a pass
Jacobsen
Der Adler fliegt wieder! Velkommen til divisionerne FC Sydvest 05
Hehe, jeg googlede lidt på det. Jeg havde glemt at Graver var kæreste med Gitte K Pedersen, der spillede i både HSV og Everton "med ham".

Ham jeg havde glemt hedder Jesper Larsen, men har aldrig fået en U-landskamp, så tror bare, at jeg kan huske at der var en mere på Tipsbladets danskerlister. (Edit Jennings kom mig i forkøbet)

Der er også en, der hedder Anders La Cour Møller

Og så en der hedder Frank Arnesen, men han tæller nok ikke med
I er så søde allesammen
Lars Bastrup
Tøffe
Thomas Gravesen
Lars Jacobsen
Allan k. Jepsen
John Faxe Jensen
Christian Nørgaard
Gravgaard
Kim Christensen
Friis Hansen
Ole Bjørnmose
Mads Bartram
Jesper Larsen
Anders La Cour Møller

Og så mangler der en som også spillede i Tennis Borussia Berlin
All-time topscorer i OB
Navnebror med en DBU ansat
I hear Glenn Hoddle has found God, that must have been one hell of a pass
Allan Hansen, der senere bl.a. var cheftræner i en af de store odenseanske traditionsklubber, nemlig B67.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Yes. Allan Hansen var den sidste.

Moller og Lokvenc fik hver 4. Serveretten til den der tager den.
I hear Glenn Hoddle has found God, that must have been one hell of a pass
Moller har den
I er så søde allesammen
Jeg snupper lige serven til en hurtig.

Denne angriber er med nogle års mellemrum blevet både national mester og ligatopscorer med begge sit lands to største klubber i nyere tid. Mellem de to ophold var han en smut i udlandet uden større succes.

Og så har han forresten også en betydelig aktie i en EM-guldmedalje.
Wim Kieft?
Nemlig, Adriaanse.
Annonce