Hvis Vesttyske spillere ikke tæller, skal det være spillere fra finalen i 2002, og Danmark mødte ikke Tyskland i 1998, så det gør den vel lidt svær.
Men uanset så gætter jeg på Ballack, da han på en eller anden måde debuterede mod Danmark, men det var vist på et U-hold dog.
I er så søde allesammen