Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Hvilken manager valgte at arbejde gratis i det engelske ligasystem, selvom han tidligere havde vundet flere store titler både som spiller og manager?

Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
moderator
Lidt hjælp.

Han har spillet for fire italienske klubber, dog uden den helt store personlige succes. Han blev dog mester i sin sidste italienske klub.

Han er sydamerikaner, og har deltaget i en VM-slutrunde i 80´erne med et enkelt mål til følge.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Det bragte ikke mig tættere på et svar. Quiz-sværvægterne må på banen.
moderator
Mere hjælp.

Han er lige nu manager i samme klub, som han begyndte sin karriere som manager. Ind i mellem har han bl.a været i en anden udenlandsk liga foruden den engelske.
Pågældende engelske klub er efter en periode uden for ligasystemet atter tilbage i det "fornemme selskab"(Altså ligasystemet). Man skal dog ikke så frygtelig mange år tilbage for at finde klubbens hidtil eneste store triumf.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
moderator
Han er argentiner og er blevet italiensk mester med Inter.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ramón Díaz.
\"Soldado makes me realise i wasn\'t that sh*t\" - Gary Lineker
moderator
Bingo. Serven over.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Navn på denne spiller som i hele 2006-07 Premier League sæsonen scorede på den eneste afslutning han tog.
\"Soldado makes me realise i wasn\'t that sh*t\" - Gary Lineker
Paul Robinson?
La prende Vecino.
Nej, det er en markspiller.
\"Soldado makes me realise i wasn\'t that sh*t\" - Gary Lineker
Annonce