Han er lige nu manager i samme klub, som han begyndte sin karriere som manager. Ind i mellem har han bl.a været i en anden udenlandsk liga foruden den engelske. Pågældende engelske klub er efter en periode uden for ligasystemet atter tilbage i det "fornemme selskab"(Altså ligasystemet). Man skal dog ikke så frygtelig mange år tilbage for at finde klubbens hidtil eneste store triumf.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.