Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Rio Ferdinand.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Nej.

Et mere forkert gæt, og jeg kommer med et hint.
\"Soldado makes me realise i wasn\'t that sh*t\" - Gary Lineker
moderator
Kevin Spacey. Det må være mere forkert.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Prøver med et vildt gæt... Det skulle vel aldrig være Chelseas "John Obi Mikel"?
Hvorfor ik?
Du nærmer dig i den grad vil jeg sige.

Målet var i øvrigt mod Tottenham.
\"Soldado makes me realise i wasn\'t that sh*t\" - Gary Lineker
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kevin Kilbane fra Wigan?
Hvorfor ik?
Claude Makelele?
Du bilder mig altså ind at Paul Robinson skød på mål mere end en gang den sæson?
La prende Vecino.
Ja, det er gode gamle Claude Makélélé

"On 5 November 2006, in a league encounter with Tottenham Hotspur, Makélélé scored his second goal for the club, a difficult curling volley from the edge of the 18-yard box which sped past Paul Robinson into the left-hand side of the goal to cue a bench-clearing celebration. Although Tottenham sprang a comeback to beat Chelsea 2–1, this goal got him the best shot to goals percentage that year with one shot and one goal – 100%."
\"Soldado makes me realise i wasn\'t that sh*t\" - Gary Lineker
Skal vi have gang i quizzen igen.

Disse to keepere spillede for samme klub i 2011/12-sæsonen. I 2012/13 er de begge endt i samme nye klub.

Den ene var et stortalent og var 1. valg på U-21 landsholdet og har også fået et par A-landskampe, mens den anden kun har siddet på bænken i en landskamp, men er spået en stor fremtid.

Deres klub ligger i hjemlandet, og ligaen er en top 10 liga.
I er så søde allesammen
Annonce